TAJUK LAGU

Ahad, 4 Disember 2011

. .akhirnya. .

. .saya akhirnya berjaya jugak. .
. .huhu ,ta sangka berjumpa jugak setelah sekian lama. .
. .alangkah indahnya pertemuan. .
. .tapi sayang waktu ta menyebelahi kami. .
. .tapi yg paling best. .
. .brek motor saya makan jugak. .
. .sebab ada polis dekat depan . .
. .selamat tade kereta atau lori dekat belakang. .
. .balik je rumah kena marah sebab balik senja2. .
. .haha ,tapi itu saya ta kesah jnji saya da jumpa dia. .

. .kenangan ini akan di jadikan satu memori. .
. .walau sekejap tapi bermakna dan bererti bagi saya. .
. .terima kasih ya allah kerna mempertemukan kami. .
. .saya bersyukur sangat2 ya allah. .
. .walau kami selalu bergaduh. .

 . .kenangan ta bermakna sekejap. .
. .mungkin satu hari kenangan kita akan menjadi ,
. .sesuatu yg mungkin mampu menyedar tentang ,
. .siapa kita sebenar. .~!!
. .<3 HANYAKITAYGMAMPUKETAWA <3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan