TAJUK LAGU

Selasa, 14 Mei 2013

Mulakan Hidop Baru ^^__

hai blogger tersayang ., hari ini aku cuba balik untuk mengarang kisah hati aku kepada kau ., rabu ni aku balik kmpg untuk amik lp untuk menaip sepenohnya kisah hati aku selama aku di seremban ni., kerja2 ., hahaha semua tu cuma nak memenuhkan duit simpanan bagi menampung perbelanjaan aku bila aku dapat sambung belajar nati ., insyallah aku berharap sangat dapat sambung belajar sampai diploma ., aku nak kumpul duit simpanan bagi mengantikan mana duit yang telah banyak aku habiskan semasa aku tak kerja dulu .,bila duit dah ada baru aku fikir pasal sayang ., tapi sayang tak boleh beli dengan wang ringgit ., umphhhh ! itu lah dunia sekarang tapi yang mata duitan mesti conpom sanggup sayang kita tapi cuma sementara bila duit kita dah habis ., dia tinggalkan sahaja macam pengemis tepi jalanan yang tak cukop kasih sayang ., adoiii letih sangat tengok orang zaman sekarang ni ., semua palsu dan kepura-puraan ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan